Praktisk info

CORONAVIRUS
Generelt
Befolkningens modstandskraft mod corona styrkes ved, at patienter med kroniske sygdomme er velregulerede i deres behandling og at vaccinationsprogrammerne overholdes. Disse ting må ikke fortrænges.
I størst muligt omfang, og hvor det er fagligt forsvarligt, bør video-/telefonkonsultation erstatte konsultationer med fysisk fremmøde.
På hjemmesiden coronasmitte.dk finder du nyttige råd og vejledning.
Vi vil bede om, at man så vidt muligt ikke har pårørende med til konsultation, da vi skal begrænse antallet af personer i klinikken.
Du skal bære mundbind, al den tid du opholder dig i klinikken.
Patienter med luftvejsinfektioner og/eller andre symptomer på corona må IKKE møde op i almen praksis.

Vi har lukket for tilgang af nye patienter.

Influenzavaccination 2020/2021 
Vi har igen fået vacciner og kan vaccinere indtil 15. januar 2021 (gravide dog indtil udgangen af februar 2021).
Vi kan på nuværende tidspunkt ikke skaffe flere pneumokokvacciner, de kan tidligst leveret i 2021!

Det er muligt at se alle fremtidige aftaler på e-portalen, både dem man selv booker og dem der bookes i klinikken.

Vi modtager betaling via MobilePay (tlf. 857842), men ikke med dankort. Medbring derfor kontanter ved betaling af lægeattester, vaccinationer, o.lign., hvis MobilePay ikke kan benyttes.

Vi prioriterer uddannelse højt og man vil derfor møde uddannelseslæger, som er i klinikken mellem ½ og 1 år ad gangen. En uddannelseslæge er en færdiguddannet læge, der er ved at specialisere sig.
Den 18. november 2020 begynder Kristian Møller Hornbæk Pavlovic og han skal være hos os i ½ år. Vi håber, der vil bliver taget godt imod ham.

Kristian

 

Kørekort
Ved udfærdigelse af kørekortsattest skal der medbringes pasfoto og betales med kontanter eller MobilePay.
Ved alder fra 75 år skal der også medbringes urinprøve.

Sygeplejerske
Efter aftale med lægen kan man bestille tid til blodprøver, vaccinationer, øreskylning samt priktest.
Børnevaccinationer ved 3 og 15 måneder samt 12 år (inkl. HPV) foregår ved sygeplejersken.